duminică, 19 decembrie 2010

Tutorial fulg de zapada (decoratiune)

      Pentru ca suntem în timpul iernii mi-am decorat si eu biroul cu fulgi de zăpadă si altele. Vreau sa arat cum fac eu un fulg de zapada din hartie glasata.

1. Cu gura unui pahar se deseneaza un cerc pe spatele foii glasate apoi se decupeaza cu foarfeca pentru a arata ca un cerc.

2. Cu o rigla si cum marker tragem 8 diametre cercului pe fata interioara. Pentru ca liniile sa fie corect trasate cercul de hartie poate fi pliat pe jumatate pentru a se vedea unde este mijlocul.



3. Pe baza celor 8 linii trasate impaturim cercul fata peste fata. Metoda se bazeaza pe simetrie. De vreme ce sunt imapturite ce vom taia pe o parte va fi taiat si pe cealalta parte.



4. Se imparte distanta dintre  varf si baza in 4, iar sfertul dinspre varf se taie pe o parte si pe alta. Cu cat se taie mai in adancime, cu atat mijlocul va fi mai gros.




5. Se deseneaza cu markerul forma care vrem sa iasa la mijlocul fulgului. Apoi forma varfurilor si se decupeaza.















6. Se despacheteaza fulgul proaspat decupat si se lipeste sau se agata unde pofteste fiecare.


Asa arata acum biroul meu si nu am terminat de lucrat :). Toate decoratiunile sunt facute bazandu-ma pe simetrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu